Pages Menu
Categories Menu

Kundeservice

Kundeservice

 

•De 6 trin i telefon og kundeservice?
•BEST praksis…
•Hvordan tager du imod kunderne?
•De 5 S-er
•Lytte & Spørgeteknik
•EFU
•Varepræsentation
•Behov og købemotiver i salgsarbejdet
•Salg & mersalg
•Telefonsalg – Nøglepunkter
•Afsked med kunden

Kommunikation & image – Passion & ”Religion”

KUNDESERVICE kursus

Deltageren undervises i de faktorer, der spiller en afgørende rolle i bestræbelserne for at yde god service. Deltageren lærer at være opmærksom på den mangeartede kundeadfærd, samt er bevidst om, at hver adfærd kræver sin opmærksomhed og sit serviceniveau.

Målgruppe
Personer, der har kundekontakt, hvor der ydes kundeservice.

Mål
Efter kurset kan deltageren

  • anvende servicebegrebet ved den direkte kontakt med kunderne
  • skelne mellem forskellig kundeadfærd
  • bevidst bruge sin viden om at hver adfærd kræver særlig opmærksomhed og serviceniveau.
  • anvende almindelige salgspsykologiske metoder.
  • yde en kompetent og værdig service over for særlige
  • Endvidere kan deltageren, anvende virksomhedens formulerede firmapolitik om kundeservice i overensstemmelse med deltagerens ansvar og kompetence på området.

Sådan gennemfører vi kurset
Kurset har en normeret varighed på 2 dage, og er understøttet med e-læring. Kurset kan gennemføres som splitundervisning over en længere periode.
Under kurset tager vi udgangspunkt i deltagernes forudsætninger og aktive deltagelse.

WordPress SEO