Prospecting

Prospecting

Står flere opportunities højt på ønskelisten? Så giver denne workshop dine sælgere de værktøjer, de skal bruge for at booke værdiskabende møder hos de rigtige kunder.

Skab værdi fra første samtale

Af alle vores workshops er det denne, der giver det hurtigste resultat. Over to dage med en uges mellemrum lærer I bl.a. hvordan I:

  • Prioriterer jeres kunder og koncentrerer jer om de mest indbringende
  • Anvender Social Selling og Challenger Sales til at skabe indsigt på den første samtale
  • Præsenterer jer selv og jeres virksomhed professionelt og overbevisende

Jeg vil gerne vide mere.

Book et 20 minutters online møde med Christian Schönström-Lund

Her kan du se, hvordan bl.a. konsulentvirksomheden Lindeblad og Symantec har anvendt workshoppen i deres hverdag

Symantec logo referencer

“Christian fra Inspired Communication har ved flere lejligheder faciliteret workshops hos Symantec, hvor målet først og fremmest har været at få nye kunder. Vi har hver gang opnået rigtig gode resultater, fået ny viden og, ikke mindst, oplevet en engageret konsulent, som har været god til at sparre med alle vores medarbejdere – fra de relativt nyansatte til de meget erfarne. Jeg kan varmt anbefale Inspired Communications tilgang og ser frem til at arbejde sammen med Christian igen i fremtiden.”

Thomas Jakobsen, Channel Sales Manager Se også referencehistorie her

Min og mit teams daglige ledestjerne er at hjælpe IBMs Software Partnere med at realisere deres fulde potentiale. Det indbefatter fx også at lave en skræddersyet salgsuddannelse, der understøtter partnernes behov for at kunne sælge løsninger og værdi for dermed at skabe tilfredse kunder. Man skal kende sine egne begrænsninger, og derfor outsourcede vi opgaven til Inspired Communication, som løste opgaven på fremragende vis. Det ved vi, fordi vi naturligvis løbende målte og evaluerede på forløbet. Jeg blev positivt overrasket, da en af deltagerne viste mod og omsatte undervisningen i praksis overfor en ny kunde. Resultatet var umiddelbart positivt – og der findes jo intet så motiverende for en adfærdsændring, som når man får umiddelbar positiv respons fra en kunde. Personligt er jeg ikke i tvivl om, at der pt ikke findes bedre salgsuddannelse for Business Partnere i Danmark, der ønsker at træne i løsningssalg – og vi har allerede sælgere på venteliste til næste hold.

Carsten Brock, IBM Country Channel Manager / Se også referencehistorie her